2009. május 7., csütörtök

Az első hagyományos oldalam!!!


Bizony, bizony!
Belevágtam.
Köszönet érte Linseynek aki a hozzávalókat küldte és a Scrapbook.hu oldalnak aki a kihívást indította ami miatt belevágtam. Egész pontosan Jóandi kihívása volt.
Én ezt nagyon élveztem! Kár, hogy minden hozzávaló olyan drága és sok mindent csak külföldről lehet behozatni hozzá.
Most már tuti, hogy lesznek még ilyenek. Eredetileg Emma születését akartam, de úgy döntöttem abba csak akkor vágok bele, ha már lesz egy pici gyakorlatom a dologban.
Mivel itthon nem kapni azokat a betűmatricákat kénytelen voltam dekorgumiból kivágni a B betűt, de a kisebbekre már nem is mertem vállalkozni, mert csak egy nagy szabóollónk van hozzá.
A felhasznált dolgoknak nem mindnek tudom a nevét, de amit tudok:
1db piros karton
1db Pixie Press (Archival Quality Country Buttons - MA442)
Rayher kottás papír
Fehér dekorgumi,virágok, gombok.

5 megjegyzés:

Vera írta...

Gratulálok az első hagyományos oldaladhoz! :) Tekem nagyon bejön, tetszik az elrendezés és a kép is! :)

Linsey írta...

Wow! meg nem mondanám, hogy az első oldalad! Nagyon klassz lett! Csak így tovább Ancsika!:))

szrjudit írta...

Ilyen digis múlttal/jelennel csak bátran ;) Szuper az oldalad Ancsi, nagyon vagány!!! A virágaid annyira jók!

Rucola Designs írta...

Aha, már megvannak a betűk! :)) Nagyon-nagyon ügyes vagy, gratula maxima!

Izabella Szabó írta...

Ancsika Te nagyon vagány csaj vagy!És milyen szuper oldalt készítettél.Remélem nem lankad majd a lelkesedés a hagyományos scrapbook iránt :))
Timcsoval küldtem neked virágokat,miltonkapcsokat,néhány papírt.Remélem lesz benne kedvedre való,ha nem akkor majd gyakorlásra használod :))