2008. október 20., hétfő

2009-es magyar naptár sablon

Készítettem 2009-es naptárhoz sablont. Mind a 12 hónaphoz.
Eredetileg a névnapokat is be akartam írni, de végül elmaradt.
Ez most tényleg csak az alap sablon, hogy ne kelljen bekörmölni a napokat. Nekem is 2 hétig tartott.
Elvileg A4-es méret és ps formátumban van, hogy lehessen rajta ízlés szerint alakítani.
Remélem hasznát veszitek.
Szeretnélek megkérni, ha elkészül a naptár linkeld be a hsz-ba vagy küldd el nekem e-mailben szivesen megnézném és , ha nem bánod ide is felteszem.
KÖSZI!


Január
Február

Március
Április

Május
Kata készítette júniusi naptár

Június


Linsey által készített júliusi naptár.

Július
Augusztusom rács nélkül és ráccsalszrjudit készítette ezt az augusztusit


Augusztus
Szeptember
Október
November
December

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Sajnos ezt a naptrásablont nem tudom használni. Hogyan tehetem ezt? Nem tudom a gyerekem képét rámenteni?

Edina
kalmedina@freemail.hu