2008. március 1., szombat

5. gyorskör


Tina a házigazdája:"Miután úgy látom, eddig hétről-hétre főként témajavaslatok voltak, arra gondoltam, hogy én nem témát, hanem eszközt adok meg a következő gyorskörhöz. Mégpedig egy freebie kit-re gondoltan, amiben háttérképek és egyéb kellékek is bőven vannak, a neve "Holy Spirit". Gyönyörű vidám, tavaszi színei vannak, főként kék, sötétrózsaszín és világoszöld - így színekben mindenképpen kiváló tavaszköszöntő hangulatot fogunk idevarázsolni reményeim szerint március 1. (szombat) éjfélig!Mosolygás

A kit-et innen lehet letölteni: http://digital-crea.fr/shop/index.php?main_page=page&id=43 (Úgy tűnik, ez az adott oldalon már kihívás volt szintén, bevallom, ezt utólag vettem észre...:-))

Egy pár instrukció:

1) "Nehezítésképpen": kérlek Benneteket, hogy CSAK a kollekció PART 2 gyűjteményét használjátok fel!! (Azt még én sem használtam eddig egyáltalán...:-))

2) A téma és a képek száma teljesen szabadon választható, a programoddal való maszkolás, összemosás, rétegezés, vágások stb. technikák szintén abszolút szabadon használhatóak!"

Nincsenek megjegyzések: